Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

VALBORG OCH LISEBERG

TJENNA BLOGGEN! Uppdatringen har varit kass. Igår var jag på Liseberg, HELA DAGEN! Träning stod först på schemat, blev lite mage och rygg träning. Sedan blev det snabbt hem och göra sig iordning för en kylig dag på Liseberg. Det blåste och va kallt, men vid 7 tiden sken solen in, härligt!


Och så här slutade det, 2 kg toblerone och 2 kg mjölkchoklad !


Lägg märke till mig systers hand, hon tror att hon är söt när hon gör så. Haha!

Nu ska jag kolla klartpå Nanny diaries som mamma spelade in åt mig igår! Ska även smacka i mig massa choklad som vanns igår.


HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN VALBORG

Josefine och Elvis på Espresso house.


Timmy och aggresiva Elvis.


Ha en fin dag, ska sola lite hade jag tänkt, men efter jag kollat klart på filmen (:



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0