Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

DRESSCODE OCH HEJJAR-KLACK



Dresscode; sista bilden va inte ens meningen att den skulle ta kost just DÅ!
Jeans från Zara
Kort tröja från Carlings
Smycken från olika ställen

Idag så sjöng Fredrik, självklart kollade tjejerna och jag på honom. Imorgon är det Utmaningen, NISSE mot MÅG. Vi tar nog hem det iår igen, tredje året i rad nu isåfall! Jag och Elma ska vara med i Hejjar klacken, så håll utkik efter mig!

Nu ska jag plugga lite, sedan blir dett att åka och träna! Har kommit på vad mitt projekt arbete ska handla om! Men än så länge är det hemligt!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0