Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOD NATT SUGER BABES!

Hej på er. Nu ska jag göra ett litet snabbt blogg inlägg och sedan gå och lägga mig. Jag skriver mindre och mindre för varje dag och det är för att ajg ska lägga ner bloggandet. Jag tycker det är kul och det enda syftet är att jag ska gå tillbaka till bloggen om nåågra år och se vad jag gjorde då, inget annat. Jag bryr mig inte hur många läsare jag har, jag bryr mig inte om jag inte tillfredställer er mina inlägg. Jag gör detta för min egna skull. Har fått en del skit kommentarer och inom kort ska bloggen tas bort och jag ska göra en ny, hemlig..

Idag har jag har orienterat, skit kul. orientera med massa personer tills jag hittade Elma och Belle, vi hittade massa kontroller och det blev ett VG på MVG tid. Fattar ni? haha.

MVG 300 poäng 2 timmar
VG 250 poäng 2,5 timmar

Vi gick 260 poäng på 2 timmar. Hänger ni med nu? Härligt. Efter det så cyklade jag hem snabbt, skulle egentligen fått en macka , men de hade glömt att skicka med en gluten macka så jag fick äta hemma istället, gjorde inte så mycket faktiskt. Kyckling är ju godare, right?

I skolan pratade vi lite om projetarbete, vet inte vad jag ska göra. Frågade Robin vad jag skulle ta, han sa att jag skulle visa typ olika lag hur man tejpar stukade fötter?! SKIT KUL ELLER HUR? eller inte, dåligt förslag Vinnerholt! Har ni några förslag vad man kan göra?

Idag har jag inte tränat, som jag borde och skulle. Avbokade passet i sista sekunden och det var för att jag har både historieprov och hygienprov. Hur kul är det från skala 1 till 2? Inte direkt så kul.. Tror inte ens att det kommer gå så bra, känns inte så..


Nej nu ska jag lägga mig i sängen och spela spel på Ipoden, helt besatt av det. Även mina klassmates börjar bli det ! Dom bah : får jag spela? Vilkan bana är du på? haha så söta ♥

Och grattis till Rickard som klarade uppkörningen! ♥ You're the best!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0