Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

OJ, DÖDADE NYSS EN SPINDEL..skyll inte på mig om det blir regn imorgon!

Halloj! Sitter här och steker i solen. Åh så skönt väder det har varit nu det senaste!
 Igår så pluggade jag hela dagen, hade även matte nationella. Det gick sådär kan jag ju säga ;D . Sedan var det bara hem till farfar och vi grillade gott kött. Pluggade även en massa till provet jag hade idag. Tränade även zumba, mådde som fan då. Var helt svimfördig och det svartnade för ögonen. Inte det trevligaste, mamma blev superorolig!

Är ledsen att jag inte bloggat på 2 dagar, men prov och plugg går tyvärr före..

Imorgon blir det av till Göteborg vid 10 tiden. Lite shopping och sm står på schemat.

Ha en skön dag nu, sitta i sköna solen lite till. Sedan blir det att bara ta det lugnt! ;D


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0