Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

TRÄNING ... IGEN!

Trodde ni jag var död?  Det är jag nästan ! Har varit och tränat s-core i 45 minuter, så jävla gött asså! Träffade en gammal klasskamrat, Matilda, det va väldigt kul. Plus att vi tränade på samma pass så det va extra kul ;) KUL KUL! Nu sitter jag hos farfar och har letat upp gamla TTela tidningar, ska skriva om buschen i Samhällen, en läxa som inte har blivit klar än! Men snart ska den bli gjord! 

Snart ska jag iväg på att till pass, men det va 1,5 timma emallan passen så jag stcka hit lite och åt. Så nu ska jag träna Zumba med Emelie i 1 timma, tills halv 9. Lite sent men det får gå.. Hoppas på lite "trappmaskinen " med innan jag sticker från sportlife!

Nej nu sticker jag, det börjar om 30 minuter och måste vara där i tid för att få den bästa plasten längst fram. Vill inte stå LÄNGTBAK, man ser ju fan inget då !

Imorgon är det en halvdag, och sen ska jag grilla! GÖTT, men inte lika gött är att det tydligen ska regna! HELVETE!

Nej nu ska jag dra, blev veckans blogg på myzans blogg. Tror hon ligger bland de första på mest aktiva på blogg.se. Men hon ska snart få lite info om mig. Säger till när det blir!

Mina läsares kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hehe hoppas du blev glad ;D kram

2010-05-11 @ 21:39:21
URL: http://myzaans.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0