Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

SOL

Nu har jag solat lite på balkongen. Har faktiskt fått lite färg. Röd är väl faktiskt också en färg? ;D Men så småningom blir det nog lite gyllenbrunt, så brukar det vara iallafall!  Snart kommer väl alla andra problemen som solexem..

Just u gör jag det tråkigaste som finns, pluggar. Jag hade faktiskt bestämt mig för att ordet "plugga" inte skulle förekomma i min blogg men nu är det så mycket plugg så jag inte vat vad jag ska säga att jag gör istället. Har prov i morgon i körkrtsutbildning, och jag måste få bra betyg i det! Visserliggen är det bara 30 sidor, men ÄNDÅ!

Nu ska jag äta kött, pommers och sås. Nu denna månaden ska jag börja äta mycket nyttiare än vad jag gör och det är för att kroppen ska se bättre ut till sommaren. Usch för att jag har kommit på såna dumma ideer, skulle varit bättre om jag skulle äta allt gott jag ville. Men man vill ju se ut som alla reklam tjejer gör, tråkigt..


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0