Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

SOL I STHLM OCH REGN I THN

Alltså fan, jag vill typ slänga på mig bikinin och lägga mig ute på gräsmattan! Det är strålande sol och 22 grader i skuggan. Sommarn är här!! Detta är från Kenzas blogg .

Fan va surt det är, jag vill med bo i Stockholm och ha sol. Här i Trollhättan står det spö i backen och är inte alls sugen på att gå ut och lägga mig i bikini. Är det höst väder jag ser? Blåsigt och regnit.. FAN!


Mamma har inte varit hemma sen i onsdags, hon är åkte till Stockholm för att hälsa på en kompis och u sitter hon på Ålands färgan tillbaka till Stockholm igen. Pratde med henne för en stund sedan då hon satt med ett glas vin i handen ute på däck och solade.. Avundsjuk är det jag minst sagt är!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0