Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

REGNING DAG

Hej på er mina kära bloggvänner.
Usch vad det regnar, tur att jag inte har hund så att jag är tvungen att gå i detta väder. Men visserligen är jag det ändå, sitter hos farfar och ska snart hem och träffa Emelie, så det blir ca 15 minuter i ösregn ändå..  Hade hellre velat vara utomlands med min vän Erica och sola och få färg.

Hade endast 2 lektioner idag, 2 ur tråkiga lektioner, historia och körutbildning.. Sedan blev det att cykla hem till farfar och grilla. Så jävla gött!

Denna helgen kommer vara ganska dålig uppdatering, självklart blir det uppdatering med inte lika mycket. Har 2 prov på måndag och jag är extremt stressad över att jag inte kommer klara det.. Jag hoppas `ni förstår? Men efter det så blir det mycket uppdatering med mer mode! Jag lovar!

Imorgon blir det Göteborg med Emelie. Ska kolla på skolavslutningskläning, visserligen är det inte alls nödvändigt att ha en nya kläninge, men det vill jag ha! Nya skor, klänning och smycken.

Nu ska jag dra mig hem i ösregnet, hoppas ni har det bättre väder än vad jag har! ♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0