Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

PAUS!

Nu tänkte jag ta en bloggpaus, har väldigt mycket att göra nu i slutet av 2an. Det är prov, inlämningar, körning ich massa annat som kommer i första hand. Men jag kommer självklatr skriva lite då och då fram tills den 10 juni och sen börjar jag storblogga , ska även köpa mig en ny dator, eftersom mitt ex gjorde sönder den och nu inte tänker ge mig pengar för den. Så det får bli att ta av mina sparpengar, väldigt kul... Men så får det bli, en dator är super att ha!

Så jag hoppas verkligen att ni börjar läsa om någon vecka igen. Ska visa alla mina fina kläder jag kommer köpa imorgon när jag drar mig till Göteborg. Sedan blir det mys med mina tjejer, bla grill och spel.

Nu ska jag dra mig till Överby och lämna tillbaka mina springskor IGEN! Dom har gått sönder yttligare en gång i dämpningen.


Mina läsares kommentarer
Postat av: MyzaaN

Hej jag vet inte om du missade inlägget där jag skrev att jag skulle ha bloggpaus, men åter kom senare i veckan (ionsdags) så för att göra det schysst för alla tävlingar började allt som vanligt nästa veckan.. alltså Imorgon...

av den anledningen att 1. de har varit fullt upp med annat

2 inte bloggat som vanligt.

3 jag vill att ni ska få ut som mycket som möjligt av att ni vann & det får ni inte ut om jag har typ 150-500 läsare per dag när jag i vanliga fall har 2000...



jag kan lägga upp ditt inlägg om du vill men de andra tjejerna sa att det var okej för dem.... kramar

2010-05-23 @ 15:19:20
URL: http://myzaans.se
Postat av: Anonym

eh, 2000 besökare? Varför ljuger du?

2010-05-26 @ 21:06:16
Postat av: F R I D A

vad tycker du om barn som sminkar sig? kommentera gärna mitt inlägg! kram! :)

2010-05-26 @ 22:02:30
URL: http://imfrida.blogg.se/
Postat av: DG

nice blogg

2010-05-27 @ 12:30:57
URL: http://dergham.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0