Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

PARTY ALL THE TIME?

Kul att det spöregna när jag cyklade från farfars gubben. Helvete va bröt jag är, håret, kläderna, sminket är på mina kinder.. Får ta mig en dusch.. och bli ännu mer blöt! Ska det va blött så ska det, right?

Jag väntar på min vän Emelie som ska göra mig sällskap för natten. Vill ju inte vara helt själv nu när mamma är bort rest.



2 dagar gamal bild..


nytagen bild.. Nu ska jag duscha, måste träna med, ångest.. Haha, snyggt jag har fått till min hand asså, hur lyckas jag?

Mina läsares kommentarer
Postat av: hanna waldo

Vilken fin blogg du har :)

2010-05-12 @ 20:47:39
URL: http://walkinginkarlskrona.blogg.se/
Postat av: c,")

raaarw snyggo :) <3

2010-05-14 @ 18:41:31

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0