Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

PANCAKES!

Så där. nu har vi vaknat! Har drömt super konstiga drömmar idag.. Vaknade 3 gånger i natt haha.. Vi har iallafall ätit en mycket god fruksot, pannkakor med glass! MUMSIGT VÄRRE!

Nu väntar jag på att min pappa ska ringa så att vi kan åka i väg med min jacka till Torp så att jag kan byta den, den är lite sönder i fickan och det är faktiskt 1 års garanti på den. Ska även se om jag kan få en mindre storlek, den är lite stor för mig och ser ut som en motorcykel brutta i den ;)

Men ringar han mig inte så blir det att åka till Överby skulle jag tro, vi får se..

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0