Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

OUTFIT 5/5

God morgon!
Nu har jag vaknat och gjort iordning mig. Fanns inte så mycket att göra iordning, tog ur fläterna som jag haft över natten och tog lite mascara. Nu när sommaren börjar komma så har jag mindre smink.


Lite voffligt hår. Så tråkigt när jag bara plattar det hela tiden plus att jag sliter så himla mycket på det!


Outfit:
Linne, GinaT
Skjorta, Zara
Leggings med dragkedja , H&M
Halsband, Glitter
Ringar, lite olika ställen

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anna

Jag satt och kollade på ditt hår på sjukvårdslektionen. Tyckte att det var snyggt! Du passar verkligen i det ^^

2010-05-05 @ 17:51:47

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0