Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

MED VÄNNERNA

Nu sitter vi här, jag Emelie och Elia. Elia spelar gitarr och beatboxar (han är grym), Emelie pratar i telefon med pojkvännen och jag ... jag bloggar och käkar morötter. De andra käkar godis, inte riktigt min grej. (MYT).

Är super trött,  ska ju upp tidigt imorgon till träningen. Börjar 10:20 med s-core, ses vi där?

Sov så gott, det ska jag göra iallafall, brevid min Emelie !


Mina läsares kommentarer
Postat av: Zzeta

Hej hej, tack så mkt för den fina kommentaren ;) haha vad är det du menar med bustiern? De är mesta är faktiskt köpt på H&M och BikBok. Ha de trevligt i bästa gbg! :)

2010-05-08 @ 11:03:25
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0