Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

KRIG!

Kan ju påstå att jag inte är redo för 2 prov imorgon, absolut inte! Har tränat  från onsdags men inget har fastnat i huvudet. Vad är felet? Fast jag vet själv att jag inte kommer ihåg något jag läst nu , men sen när jag får provet så kommer jag ihåg det mesta . Och på något sätt så ser jagd et jag har skrovit i huvudet, typ synsk haha! Nä men så är det. 

Kom nyss på att vi har matte imorgon på morgonen, så jag får inte min sovmorgon inna jag ska ut och köra för första gången med körskolan. Jag går på Kungsportens trafikskola, pga den röda mattan men går på när man kommer in ;) Nej då , skämt å sido.

Nu ska jag sova, och plugga lite till innan jag somnar. Slår vad om att jag komma drömma om revolution och Napoleon och säkert att bröd priserna stiger..

Godnatt!♥


osminkad profilbild..

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 13:02:34

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0