Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HEJ!

God mogon!
Eller goddag kanske jag ska säga. Idag har jag inprincip bara pluggat, tränat lite och pluggat.
Just nu gör jag mat som min mamma ska få sen när hon kommer hem, lassange! Som ni vet är jag inte den bästa på att laga mat så jag kan säga att köttfärsen sakar en blandning av tomat och  yoghurt. Ja, vi hade ingen matlagningsgrädde eller craim frech hemma, så jag tänkte att yoghurt skulle smaka bra, men som fan heller!
Men va fan, mamma vet inte om att jag gör mat, så i värsta fall så slänger jag den. Fan nu kokar såsen över... Måste sticka. Puss♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0