Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GREKLAND- 07

Medan jag pluggar om tråkig historia så vill jag på minnas om en bra tid, en Greklandstid. Gick in på netlog.se en gamal sida jag hade för länge sedan, då hade jag sparat denna bilden här. Blev överlycklog eftersom att alla mina Greklandsbilder är borta!

Se och njut!

Nathalies pappa, Nathalie och jag. Sitter på den urmysiga restuarenten!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Ankan

KURT!! :D

2010-05-16 @ 16:20:03
URL: http://somengud.webblogg.se/
Postat av: nathalie

först: WTF! vem vet vem pappa är!?

sen: great time!<3

2010-06-07 @ 20:05:21

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0