Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOTEN MORGEN?

God morgon, ja det är sant. Jag vaknade för en timma sen, klockan 12. INTE likt mig! Men inte så konstigt när man gick och la sig vid 5 på morgonen!  Satt och kollade på 1408 igår, skit äskig i början, men sen så sög den ju. Knepig film asså!

Idag ska jag plugga, riktigt mycket. Ska redovisa imorgon om fjortisarnas historia , mindre kul! Mend et ska väl inte ta så lång tid. Ska även träna idag, fett skönt. Blir ZUMBA. Hade en reservplats på 8 och men nu så kom jag in. YESS! Fan va gött. Tränade ju inte igår, va för trött. Så det känns bra att jag ska träna idag!

Nu ska jag enr till tvätten, den kallar på mig!

Visar lite bilder från igår lite senare. ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0