Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

CHILL FEST

God morgon, sovit gott? Det har absolut jag gjort! Somna sent och vakna tidigt, inte det skönaste men..
Igår skulle jag haft fest hemma, men allt blev ändrat så det slutade med att jag, Maja, Josefine, Timmy, Lucas och Joel satt hemma hos Maja och spela kort och drack lite. Självklart damapde jag och Josefine loss med att dansa, allt ifrån Stampa med leroy till YMCA.


Timmy, Lucas och Maja ♥


Josefine ♥




Nu ska jag plugga, sen blir det att ... plugga? haha. Fettovärt emd 2 prov på samma dag, och ska fan köra med körskola då med, For the firts time lixom ;D Woho!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0