Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ALLT

Åh så skönt det var att träna idag.
30 minuters s-core med lite pause eftersom brandalarmet gick..
20 minuter på crosstraineing
20 minuter på "trappan" vet inte vad den heter men det är typ som en trappa man går i;)
och sedan 20 minuter i gymmet.



Och nu har jag ätit en nog kvällsmat som bestod av knäckebröd och te, SUPER! Snart blir det duschen och lite talang, bloggläsning och plugg. Har rodovisning i morgon och mitt arbete är inte klart än!

Ha en fin kväll nu, ♥


Jag och älsklingssyster på Liseberg

Mina läsares kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hej Caroline :) kolla in detta inlägget http://myzaans.se/2010/may/veckans-bloggare-1.html#comment du har blivit veckans bloggare!

2010-05-11 @ 18:16:04
URL: http://myzaans.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0