Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

2 maj 2010!

God morgon mina solstrålar. Skönt att jag inte vaknade av att jag drömt någon mardröm inatt. Igår drömde jag om massa giftiga spindlar och sen när jag vakna, gissa vad som låg död i min säng? Jo en spindel! Skit äckligt!

Så skönt att jag inte börjar föens vid halv 1 . FAN VA GÖTT! Tror jag ska gå ut lite, detr är ju så himla fint väder, skulle behövt träna lite nu på morgonkvisten, men tror inte jag hinner det! Jo det gör jag, men jag ska ju träna vid 6!

Nu ska jag ut och kolla lite i butiker, kanske blir en fika , vem vet!

Ha det fint ute i solen ♥

LÄGGER UT EN OUTFIT SNART!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0