Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

17 MAJ

HEY people, Napoleon spiking.
Usch, jag har all histoira i huvudet, suck. Men nu har jag annt att tänka på, så som pq-formen och dela Y genom delta X. Fattar nada!

Nu ska jag snart iväg och träna, blir lite core och gym idag. Sedan blir det att öva lite inför nationella matte imorgon.
Jo juste ja, jag övningskörde idag för första gången med körskolan. JAG VA UTE PÅ VÄGEN!! Jag, på vägen.. Det går lixom inte ihop, och verklogen inte med bil. Herre säger jag bara!


åh, snyggbild Caroline, lyckat.


lackleggings från gina
jeans skjorta från top shop

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om vad du har för betyg?

2010-05-17 @ 19:13:12

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0