Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

-18

Fan vad glad jag är, jag har tränat ganska hårt nu i en månad. Minst 4 gånger i veckan dvs. För en månad sedan mätte jag mig, för fösta gången, och nu i morses mätte jag mig igen. Och jag har blivit 18 cm mindre. Fan va stolt jag är! I ROCK!



Då ska vi se om jag kan börja focusera igen.. Jag har precis varit iväg och tränat core på Sportlife i 30 minuter. Sedan blev det snbbt hem och äta biff med motötter. Orkade inte koka pasta eller motatis, så det fick bli lite GI mat. Men har för mig att man inte får äta morötter om man går på GI?

Ska snart börja plugga igen, histora suger kan jag ju meddela.  Synd att det är så tråkigt väder, för jag skulle velat sitta ute på ballkongen lite faktiskt.


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0