Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

WOW!



Va tyckte ni om programmet som gick live den 11? Jag kollade på den igår och den va riktigt bra. Ska verkligen kolla nästa tordag! Alla verkar så himla trevliga och Kenzas sko samling skulle då inte sitta fel! Är nog lika bra att jag skaffar mig ett jobb så jag med kan skaffa så många skor! För jag måste säga jag älskar bara skor, det måste vara det nästan bästa som finns. Ballerinaskor, tygskor, gladiatorsandaler, pumps, stövlar och kjängor. Allt passar en skönhet och allt passar mig. Skor är en del av mitt liv!

bella&tyrashow.se


Mina läsares kommentarer
Postat av: Mamajay

Hej, allt bra?

2010-03-13 @ 20:49:35
URL: http://mamajay.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0