Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

wohoo-oo

Dagens humör: Trött men ändå dans sugen

Dagens mående: glad, har ingen aning varför!

Dagens borde: PLUGGA! har stort histiora prov på osdag, och har inte ens öppnat boken

Dagens frisyr: kort och hängande

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: klänning, skapar vår känslor ;D

Dagens planer: Plugga och kanske baka!

Dagens materiella vill ha: för trött för att tänka!

Dagens fundering: Kommer jag verkligen att plugga? 

Dagens beroende: musik

Dagens tråkigaste: att jag är själv hemma!

Dagens längtan: Sötsaker!

Dagens superlängtan: Snygga nya kläder till garderoben

Dagens tidning: VeckoRevyn

Dagens låt: får bli alla melodifestivallåtarna, salem al fakir <3

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev förut om ditt ex marcus är det slut fotfarande ? han säger iaf att ni är tillsamman.

2010-03-02 @ 11:53:04

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0