Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

stan vs överby med josefine

Hej bloggen!
Igår hämtade Josefine och Timmy upp mig och Maja. Vi lämnade hastigt Timmy hemma och sedan bliev det att Åka och handla lite inför tacosen. Vi mötte även upp Andreas på ICA . Sedan blev det att dra sig till Maja och göra tacos. Färgade Josefines hår blondare, men det blev gult och brunt, så hon ser dessvärre ut som en tiger ;) grrr.  Sedan kollade vi på Taken, hur bra som helst. Men avslutet va lite halv kasst, men annars va den super! 

Josefine va så snäll så hon körde hem mig och idag ska jag träffa henne och biffen Timmy. Tror vi ska till Överby och kolla på Hårfärg, annars blir det stan. Är ju resemässan på Överby, så ska försöka vinna lite priser isf!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0