Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Det jag köpte igår, nu en ny dag med nya kläder!

God morgon. Har precis ätit frukost och jag är lika mätt som igår!
  Idag ska vi tll Sturegallerian och sedan blir det att shoppa lite mer! Vi ska även kolla vart vi ska stå imorogn när tåget anländer.  Det är så stort och det ser lika dant ut nere i terminalen!



min nya klänning från Gina Tricot 199:-


Mina nya tights från H&M 79 :-



Mina nya converse från NK 699:-



Den nya klänningen från H&M 149:-


 Ny tröja från Gina 149:- Nya jeans från Topshop 799:-


Jeansen från Topshop



Tights från Bikbok 79 :-




Prikiga tights från Bik bok 79 :-

Köpte även en bh, men den får ni inte så på! ;)

Nu ska vi sticka, ha en fin dag! <3


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0