Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Shopping i huvudstaden

Hej där! Idag har vi hunnit med väldigt mycket! Besökt olika platser och köpa en del saker. Efter frukosten gick vi till Gallerian och påväg dit tog vi en titt på Sergels torg (plattan). I Gallerian köpte en klänning från HM och strumpbyxor från HM och sedan ett par jeans från Topshop. Vi gick vidare till NK där det blev ett par Converse. Hur härligt väder som hellst har det varit ute! Solen har skinit ochd et har varit jätte skönt. Sedan skulle vi tillbaka till hotellet för att lämna det jag köpt, men när vi gick förbi alla affärer så var jag bara tvungen att kolla inne på Gina, där köpte jag en till klänning och en tee! 
  Sedan gick vi och åt på Cafe Belmondo, tog en Cesar sallad och den var super god! Efter våran lunch tänkte vi gå till Gamla stan, men vi gick helt fel håll så vi kom till St Eriksplan, men dit ville jag ju med så det gjorde ju inte så mycket. Väl tillbaka mot hotellet fick jag syn på Bik Bok, där köpte jag 2 par strumpbyxor och en bh!

Juste ja, glömde säga att efter vi handlat lite mat så tog en kvinna tag i mig och sa , - Kom så kollar vi på böcker! Jag bah; - Nej du. Hon bah ; - Jo! Så röt jag till bah - men nej! Och så gick hon. Haha, vetta fan va hon ville mig! Och sen Höll jag på att bli påkörd av en bil, jag kollade på min jacka, och plötslig skriker farfar till och bilen tutar. Herre gud va mitt hjärta dunka efter det.

Sedan köpte jag och farfar frukt av ståndgubbarna för 140 kronor, dyrt dyrt!



kines Caroline vid Sergels torg



ÅH INTERNET ÄR SUPER SEGT, SÅ NI FÅR SE MER BILDER IMORGON!

Nu sticker jag och farfar på bio , blir Änglavakt!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0