Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

kom sommar kom!

Hej på er! :) Måste bara berätta om klantiga mig!! Skulle börjat vid kvart i 7 idag. Så jag gick upp vid 5 som jag alltid gör när jag börjar då. Bussen går 12 över 6, i vanliga fall. Men idag när jag kom till busshållsplatsen så fanns ingen där, vilket jag tyckte va konstigt. Tänkt inte på att det va lördag och bussarna går annorlunda. Så jag kollade på busslistan och såg att den första bussen gick 42. Jag försökte ringa mitt jobb men fick inte tag på dom. Och så tänkte jag, en kvart hit eller dit.. Så jag gick hem och la mig en stund, och sedan var jag på busshållspltasten 42. Men inte en jävel där!? Kollade yttligare en gång och insåg att första bussen går 08.42 . Inte 06.42 som jag trodde! Åh så surt. Gick hem och sov i en timma, så skönt. Har blivit så himla trött den senaste tiden. Undarar vad det kan bero på?

 

kom sommar kom!


Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

snyggingen!

2010-03-29 @ 18:43:17

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0