Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

sexy mama'

tjenna vänner! Fick sluta 30 minuter tidigare idag, wiho? Nej inte direkt. Va så himla trött imorses så det va inte klokt. Ska upp 5 i morgon med, känns lite dystert! Och nu är det bara...

 

Det ska bli skönt. Tar ju emd mig datan och kameran och självklart mobilen, så ni kan nå mig ;D

 

Juste ja, jag lovade ju er lite bilder, handlade ju som sagt lite saker idag. Och kan meddela att jag inte fastnar direkt på kort! Skräll bilder blev det, men ni får leva med det :)

 

svart skjorta från H&M 99 kronor ♥

 

Jeans jacka deån Vero moda 499 kronor ♥

 

De opopulära men snygga magtröjan . Carlings 199 kronor ♥

 

Ja där har ni de hemska bilderna, men kände inte för att fota idag, känner mig ofräch och osnygg!


Mina läsares kommentarer
Postat av: maja

du är snygg hjärtat!

2010-03-26 @ 20:28:48
URL: http://meandmytwothirdhalf.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0