Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

sova nu!

Tjena på er! Har precis kommit hem från att ha varit på Överby med tjejerna Vanessa och Maja! Fick köpt mig saker som jag egentligen inte behövt. Men det visar jag imorgon (: Slutar vid halv 4 imorgon så vid 5 så kommer jag visa vad jag köpt!

Kollar nu på "halv 8 hos mig" och pratar med Rickard, vi ska snart träffas och det ska bli super! Saknar hela Halmstad gänget! Ska bli underbart att träffa alla igen snart! Kan ju inte sluta skratta åt Dennis heller! Åh vad jag saknar er ♥


rickard bitchen ;) nej då, söte!


Söta Sara och Jamina, ♥ (det ska se ut som att Jamina hoppar, men hon
lyfter bara på ett ben och sträcker armarna i luften. Gulligt)

Imorgon blir det kanske Göteborg med exet kan bli najs. Då menar jag Fredrik och inte den andra nöten. Men vi får se, kanske , kanske inte! Han vill att jag följer med till elmia, har för mig att det är något med bilar. Gillar inte bilar, bara ahlgrens bilar, men det kanske inte räknas? Jaja, elmia nästa vecka kanske det blir iallafall!

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan blir det att sova. Ska ju upp vid 5 imorogn, suger rumpa!


Mina läsares kommentarer
Postat av: rickard

om du åker till emlia kommer jag så kan vi va i jönköping ;)

2010-03-25 @ 21:21:38
Postat av: Nathalie

jag ska till elmia!:D:D:D:D

2010-03-29 @ 18:48:16

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0