Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

18.00 tisdag eftermiddag

Tjennna!

Har precis nästan kommit hem från jobbet. Varit på överby lite innan där jag gjord världen pinsamaste sak. Jag och Vanessa skulle ta en genväg och så vart det massa snö närstan överallt. Men jag ville hellre gå där det inte var snö, utan mer frusen lera. Men var den frusen ? Nej! Så jag fick massa lera på skorna och det såg ut som skit. Så jag började gå i snön istället för att ta bort leran , och tror ni inte att under snön så är det ett stort hål med massa vatten? Jo och där trampa jag i , kan lova att jag sjönk ner ända tll knääet. Jeansen va blöta och skon. Så jag fick ju leta efter ett par skor på överby, men fanns det i min storlek och billiga? nej inte ens det. Så jag fick gå med blöta skor och jeans. Härligt!

 

här har vi något mer härligt! En söt sommar klänning som kan vara perfekt till ett sommarparty. Ett par snygga klackar till skulle göra susen!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0