Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

en bra kväll med den bästa Josefine

GOD MORGON.GODMORGON.

Nu sitter jag här och äter frukost. Gott gott.

Jo igår så¨var jag ju med Josefine. Vi åkte runt lite och lämnade in hennes cv, eller jag fick göra det eftersom hon var lite blyg ;d hehe!  Sen körde vi drive in till både Max och McDonalds och lämnade in hennes cv. Äventyr!
   Vi åkte sedan hem till henne och snackade lite om livet. Vio hann även med att käka pizza och hämta Timmy :) Efter det kom Bella och Jonathan, åkte runt lite. Sedan hämtade vi Josefines lillasyster Louise och Josefine var så snäll så hon körde hem mig (: Men det dumma var att när vi skulle åkte lite med Bella och Jonathan så tog jag på mig ett par tofflor som var Josefines pappas, för jag orkade inte ta på mig mina skor för det är jobbig snörning på dom. Så När hon hade kört hem mig till farfar så kom vi på att jag har mina skor hos henne haha. Ska bli kul att gå i tofflor sedan och hämta mina riktiga skor ! :D

Nu ska jag ta på mig lite kläder och sedan ska jag dra mig hemåt. Mamma festa igår så hon mår inte så bra så jag måste tvätta idag.. Mindre kul måste jag säga!


Bilden får avslutas med Timmy, nej inte cp alls ... hahaha! :D

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0