Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

semla

tjenna. du som kommentera mitt inlägg från igår , skriv vem du är..

Iallafall, igår va jag ledig från skolan, hur skönt som hellst! Så  jag passade på att baka en kladdkaka, som blev en okladdigkladdkaka! men den va god ändå ;D
Idag har jag varit i skolan och beställt semlor som ja ska bjuda farfar på imorogn. Han fyller 62 år imorgon, och han säger redan att han har allt, så jag ska bju han på semla ;D och mig själv såklart! mumma!

hörs sen

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

grattis farfar bengt!:D

2010-03-02 @ 19:21:52
Postat av: Anonym

jag heter anna du vet inte vem jag är.

2010-03-02 @ 23:46:51

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0