Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

åh, salem skulle ju vinna!

åhh, fan va surt.. Hennes låt suger röv och det låter som att hon har ett äpple i halsen. Fan fan fan...
  Jag skulle lätt åk till Norge och kollat på honom isåfall. Men nu vann fucking Anna istället. Aja , grattis till henne och lycka till. Det känns som att Sverige röstar på de sämsta låtarna för att vi ska slippa betala flera tusen när vi ska arrangera eurovision om vi vinner. Eh, melodifestivalen kan ta sig någon stans.

i <3 salem al fakir


kolla så stilig han är! Och så söt är han när han pratar och han verkar så snäll!


GRATTIS ANNA!



nu ska jag stänga av datan och lyssna på salem!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0