Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

TÄVLING

Hej! Jag tänkte dra igång med en liten tävling. Du ska göra en header åt mig. Den går till så här!


1. Ta lite bilder på mig som jag har här på min blogg.
2. Skicka bilden till mig på ohhcaroline@live.se
3. Den som gör finast länkar jag här på bloggen och ni kommer få en speciell sak, så skriv er adress med!


Anledningen till detta är att min header är katostof och jag skulle behöva ha en bättre och snyggare!



Mina läsares kommentarer
Postat av: Mamajay

jo det är bara bra. vad händer idag ra?

2010-03-14 @ 13:08:07
URL: http://mamajay.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0