Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

svenska hollywoodfruar är ingen hitt

Då har man sett klart på Svenska hollywoodfruar. Vet inte om jag ska säga bu eller bä. Men jag har faktiskt börjat tröttnat lite på det nu. Men tyvärr måste jag kolla på hur dumma och blonda de faktiskt är!


Imogon blir det att gå till stan och sätta in pengar på kortet som jag ska ha till Stockholm! Ska bli super och nu är det inte alls många dagar kvar. Åker på måndag, ska allt ta med mig datan så kommer uppdatera. Tyvärr är min lilla bloggdata sönder men det har löst sig så jag tar med mig farfars istället! Kommer bli perfekt!

Hittat ett par super snygga gladiatorskor på modegallerian.se , bara 349 men dom får ni se imorgon! Eller är ni sugna på att se dom nu?

annars så blir det god natt så hörs vi imorgon  ♥♥♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar maria =) så jävla skön =)

2010-03-24 @ 06:58:58
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0