Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

sött linne!

Hej på er. Som sagt skulle jag till överby efter jobbet. men bussen kom inte så jag åkte hem istället. Imorgon börjar jag 06:45 så bloggar inte på morgonen. Så idag bir det att lägga sig tidigt! Sedan ska jag träna, åker om ca en timma. Skönt om jag nu börjar komma igång med det och inte fuskar!

Imorgon blir det överby istället, slutar halv 4 då!



kolla in detta söta linne. Är den inte helt underbar?

ellos 129;-

Mina läsares kommentarer
Postat av: M

Har sätt den iegnom nåonm kommentar :)

2010-03-15 @ 18:32:26
URL: http://conler.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0