Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

snart jobb!

God morgon. (: Sovit gott? Det har jag verkligen gjort, bara att jag vaknade klockan 06:45 av mig själv. Men det gjorde inte så mycket!

Nu har jag gjort ordning en regäl frukost som jag ska stoppa i mig. Börjar ju 10 och går här ifrån 09.00 . Men jag bloggar kanske lite senare om jag hinner, annars bloggar när jag kommit hem. Slutar halv 4 och sedan ska jag till överby, så jag är nog hemma vid halv 6!


avslutar inlägget med en sommrig bild på mig och Sara när jag var i Halmstad och hälsade på mina vänner!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

En bild att längta till!



Sköt om dig och ha en tokhärlig dag!

2010-03-15 @ 11:56:45
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0