Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Snabbt inlägg!

idag va det dax för skola, igen. Vi spelade innebandy, och mitt lag vann, pga av mig ;D gjorde 4 mål av 6 ! :DSedan gick ja och mina  flickor till stan och fika på det nysa fikastället "cafe slussen" . Inget att rekomendera, varken för gluten/laktosintoleranta eller andra. Visserligen va det mysigt, men deras såkallade "latte" va en kaffe med vanlig skummad mjölk och deras skummaskin lät som fan,  lät nästan som om dom borrade :S 

Sedan gick vi och fixade lite saker. Och nu sitter jag och väntar på att Maja ska ringa, ska med henne, Josefine och Andreas hem till Maja och äta tacos :D ska bli gott!!

Eftersom min data är sönder så använder jag min mammas och hon har varken cam eller kan ta emot mina kort från mitt minneskort. Så ni för nöja er utan bilder tills jag skaffat ny data, vilket kommer ta enormt lång tid!

Kommer hem senare, vet inte riktigt när och imorgon ska jag ta mig till farfar! Blir det som jag vill så ska vi baka! Känner att mensen är på gång, då blir det lätt så att man blir sugen på sötsaker!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0