Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

saknar sommaren

Kollade nyss in min egna blogg och såg att de inlägget jag hade skrivit imorses inte skapats. Konstigt!!

Imorses kollade jag på bella&tyra show Måste vara det roligaste program jag sett. Helt underbart är det. Och Amir måste vara en av de skönaste människorna som finns.

Nu ska jag växla in mina pengar som jag fått av farfar och sedan blir det att köpa kinamat. Orkar inte göra någon mat idag ch mamma jobbar till 4 och så länge kan jag då inte hålla mig!


fan så snygga vi är asså! skelögd som jag är! alex, jag och vanessa ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0