Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

prov - chek

Hej kära läsare! Tyvärr hann jag inte skriva igår, men  tänkte på det! Jag pluggade hela dagen! Och det lönade sig nog! Jag klarade provet, kankse inte galant med det är iallafall ett VG+! :D Nu väntar jag på Sara, vet inte vart hon tog vägen hah. Men kände att jag måste blogga lite inne. Börjar igen om 30  minuter, sedan blir det världens håltimma, men jag ska gå hem och hämta mina CV papper och gå och lämna dem på stan! Måste ju skaffa  mig ett sommarjobb!

Sedan blir det att åka och träna tror jag. Jag har inte tränat på .. ja jag tappade bort räkningen när det hade gått 6 veckor och nu har det säkert gått 3 till! haha, bikinikropp, ajo! :D

Skriver sen när jag kommit hem, slutar 4 idag!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0