Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

överby med bästa!

Åh sicket fint väder det är nu, solen skiner och jag har faktiskt inget smink på mig idag. Maskara räknas inte som smink i detta läge ;) Det är något jag alltid har på mig, ser trött ut annars! Jag är ganska brun i ansiktet och finnar har jag inga. Så varför ska jag ha smink?  Men annars är jag fördig fixat. Ska möta min bästa Vanessa på toget om 20 minuter, så får väl gå om ca 15 min. Längre tid tar det inte för mig, bor ju mitt i centrala Trollhättan!

Sedan är det bara vänta på min kära Maja och så drar vi ut till Överby, det ryktas om att det är rea ;)

jag och Vanessa i maj! Söt jag är med rosett, eller inte XD

Mina läsares kommentarer
Postat av: vanessa

tack för alla söta bilder på mig xD den första är fet, den här är ju bara cp ! hahah puss<3

2010-03-26 @ 10:08:54
URL: http://softilera.garben.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0