Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ny blir det läggdags, sov gott!

Nej, nu ska jag sova. Försöka iallafall. Inatt somnade jag vid halv 3, usch så jobbigt det va! Vaknade imorses vid 9 så det va faktiskt lite stressigt till frukosten som slutar vid 10. Men imorogn ska vi vakna lite tidigare så att vi kan äta frukost länge, sedan blir det att kolla runt det sista här i Stockholm, kanske det blir något mer inköp, men ärligt så hoppsar jag inte det. har handlar för förmycket pengar och resväskan är supertung! Hoppas att allt får plats!



Jag utanför slottet!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Det är tre ringar på din lapp, vilket betyder att du gick vidare i tre omgånger, men att du sedan åkte ut när jag drog lapparna.

2010-04-01 @ 07:49:40
URL: http://eliiinm.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0