Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Några timmar kvar till Stockholm!

God morgon! Hunde inte sova i natt heller. Hatar när jag inte kan somna på kvällen! Gäspade hela tiden, men nej jag skulle tydligen envisas om att inte somna!  Ska snart dra till affären och köpa det sista som jag behöver för min resa. Ca 6 timmar tar det att ta tåget dit, och känner jag mig själv rätt så kommer vara super hungrig redan efter 2 timmar. Men jag har lovat mig själv att inte äta godis på tåget utan frukt ! Hoppas jag håller det ;) Vad tror ni?

Nej nu måste jag dra mig. Hörs från tåget senare ;)

 

Här får ni en gammal bild på mig, tagen i juli! Hade även min meduza då, usch..


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0