Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

JAG LEVER!

Ja, nu är vi framme och jag kan säga att det inte är lätt att hitta här i Stockholm. Tappade bort mig totalt och fick fråga efter hotellet. Tillslut tittade vi det och vi bor mitt, verkligen mitt i centrum. Hur härligt som hellst! Och frukostrummet är super mysigt. Ser lite grekiskt ut, mycket mysigt! Vi har ätit lite kvällsmat på McDonalds, inte sån jag gillar men det fick gå bra nu när det va lite brottobiom. Har även beställt biobiljetter till filmen Änglavakt. Imorgon blir det att gå och kolla mer här och hitta lite matställen och så. Är det någon som vet något bra matställe i Stockholm? (: 



De mysiga frukostrummet.

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

är det hotell rica vid hötorget? isf har jag bott där:D

2010-04-01 @ 20:46:24

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0