Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

grattis farfar och albin!

Så, nu har jag vaknat och har satt på en ansiktsmask. Ska snart hoppa in i duschen, sedan blir det att äta i frukost sedan springa till stan och hämta semlorna. Ska även möta födelsedagsbarnet, elelr barn och barn haha. Han är ju 62 idag. Så födelsedagsgubben lättaresagt. Jag ska övertala honom att vi ska åka till stockholm på påsklovet. Först va vi inne på att ta 9 dagar i phuket, men sen så kom vi på att det kanske inte är en sån bara ide eftersom ingen av oss är bra på engelska haha!

Sedan blir det att gå hem till honom och äta sen ska han få sin present ;D

Men jag tycker att vi ska höras senare, så får ni gratta albin lövgren på facebook, eftersom han fyller år idag!

GRATTIS, och en stort hejdå ;D

(anna : hur vet du vem jag är och varför skrev du får början till mig? (: )

Mina läsares kommentarer
Postat av: anna

jag skrev för att jag och marcus har pratat länge och fnderar på om han verkligen är en bra kille. tyckte att det va lite konstigt när du skriver om ditt ex och han säger att ni är tillsammmas.

2010-03-03 @ 12:26:42

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0