Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon

GOOOOOOD MOOOOORGON GOOOD MOOORGOOON!!
TYp så glad är jag! Eller inte, får inte tag i nummret till vård centralen och jag får panik!
   Nej, nu ska jag till stan och byta biljetterna eftersom att det stod fel namn på dom haha. Det stod att jag va vuxen och farfar ungdom, lite fel va? ;D   SEdan ska vi köpa en plattång till mig eftersom att min gick sönder och blixtrade i håret på mig!  Och min andra plattång är slö och plattar knappt mitt hår. Så nu blir det att köpa nu, för en gångsskull!
  SEdan blir det nog överby en sväng ! Måste plugga idag med, tror jag har prov imorgon, eller om det var på torsdag? jaja, ska plugga lite idag ändå :D


Har iallafall ätit frukost, var väldigt gott!  Så nu ska jag ta på mig och gör mig iordning!

jag i mina übersnygga fårtofflor och jofama jackan! great!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0