Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon sverige

God morgon på er. Idag börjar jag jobbet klockan 2 och det är endast en vecka kvar tills jag åker till Stockholm. Ska bli väldigt kul och skönt! Men just nu sitter jag hos farfar, sov här i natt igen eftersom jag kom på när jag va halvvägs hemma att jag hade glömt mitt smink här. Så då va jag tvungen att åka hit igen. Så snart ska vi ut och ta en promenad i det sköna vädret.  Har även pratat med farfar att jag vill att han skaffar en katt, så nu ska vi kolla runt lite och sen mot sommaren så blir det kanske en katt (:

Men jag kikade lite på nelly.com och hittade denna söta sommar klänning!



ha en fin dag. Börjar ju 2 som sagt, så detta kan bli mitt enda och sista blogg inlägg, men ska försöka så gott jag kan och försöka hinna med fler blogginlägg!



Den kostar bara 349 så jag funderar faktiskt på att köpa den. Men det dumma är att den bara finns i medium och jag tror jag skulle behöva small, så jag får hålla utkik tills de får in nya storlekar!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0