Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

förändring i bloggen

Hej, förlåt att jag inte skrivit på länge. Men jag har hållt på att fixa min blogg, men det har ju inte gått speciellt bra som ni ser. Bara en liten förändring :) Snart ska jag och mamma kolla på " dumpa honom" passar bra nu när jag precis har dumpat mitt ex.. Sedan blir det lite gottigott med ! :D Och nu är det bara 2 dagar kvar till Stockholm. Längtar som tusan!

 

Vad gillar ni denna fulspäls? Vanligvis gillar jag inte pälsar, men denna ser faktiskt helt okej ut och till spets tee'n så blev det ursnyggt!

Vila / modegallerian.se 299kronor ♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0