Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

@ farfar

Hej igen. Nu är jag hos farfar, har precis ätit!
Jag, Josefine och Louise åkte till överby och köpte lite saker och hårfärg, Sedan va de så snälla så att de körde mig till farfar. Idag blir det att baka daimtårta och kolla melodifestivalen!

Nu ska jag ta lite kort med min jofama by kenza jacka, och sedan delta i tävlingen!

ha en fin kväll!



jag och min meduza, som jag har tagit ur! Ångara mig inte ett dugg!

Mina läsares kommentarer
Postat av: FEBBS.SE

Det fattar jag Skitsnyggt ju ;) Ja taj mahal köper alla på, drottinggatan 100, gå bara arkt upp från t-centralen, kanske 5-10 min!=) alla vet var det ligger, bara fråga, hehe. TACK!!<3

2010-03-06 @ 19:18:30
URL: http://febbs.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0